Actina Sierra E7400 czy warto ?

Wszystko co się tyczy zestawów komputerowych. Jakie podzespoły dobrać aby wszystko dobrze działało, jakich firm wybierać podzespoły, czego unikać przy wyborze sprzętu, jakich firm podzespoły są najtańsze, ...

Actina Sierra E7400 czy warto ?

Postprzez uomovero » Wto Sie 04, 2009 18:20

Witam
Chciałbym kupić komputer tak jak w temacie Actina Sierra E7400http://www.ceneo.pl/2377134 .Mam znajomego który oferuje mi w zasadzie nowy sprzet za cene 1800 zł , jakie sa wasze opinie ja jestem zupełnie zielony czy warto kupić ten zestaw .Wiem ,że cena takiego kompa zaczyna sie od 2300 jednak z drugiej strony za 1800 mozna złożyć sobie całkiem przyzwoity zestaw.
pozdrawiam
uomovero

Dołączenie: Wto Sie 04, 2009 18:15

Re: Actina Sierra E7400 czy warto ?

Postprzez canine » Śro Sie 05, 2009 00:20

Witam,
Uważam iż, należałoby odpowiedzieć sobie najpierw na pytanie do czego potrzeby jest Ci ten sprzęt?
Czy jest o wystarczających parametrach do Twoich wymagań?

Natomiast co do samego sprzętu, uważam iż jest z b. dobrych podzespołów, które bym polecił przy kupowaniu (składaniu) komputera.
1. płyta główna - Gigabyte ok np. dobra rozpiętość do ewentualnej rozbudowy procesora Intel® Core™ 2 Extreme / Intel® Core™ 2 Quad / Intel® Core™ 2 Duo / Intel® Pentium® Dual-Core / Intel® Celeron®, możliwość podłączenia karty do złącza PCI-E 2.0 x16 (szkoda że drugie złącze tylko PCI-E x4 czyli nie da się dołożyć drugiej karty i spiąć w cross fire no chyba że czegoś nie wiem), duża ilość slotów na pamięć RAM oraz tryb dwukanałowej obsługi pamięci, akceptowalna karta dźwiękowa on-board 8-kanałowa
2. dysk - SEAGATE'a 500 GB polecam
3. nagrywarka Super Multi LG myślę że OK
4. zasilacz - bardzo dobrej dobrej firmy CHIEFTEC
5. karta grafiki mogłaby być trochę mocniejsza, ale zawsze można wymienić (sprzedać starą na allegro i kupić nową mocniejszą)
6. Ładna stylowa obudowa przystosowana pewnie do tej konfiguracji i podzespołów